
Navštíveno 9315x


19.01.2010, 16:07 |
Augi Tak jsem udělal civilní chip své Matyldy a takhle to dopadlo.
Mám najeto 11tkm po výměně oleje, auto bylo měřeno tak, jak s ním jezdím každý den, nijak jsem ho na měření nepřipravoval...
PŘED


19.01.2010, 16:07 |
Augi PO


19.01.2010, 16:08 |
Augi POROVNÁNÍ VÝKONU


19.01.2010, 16:08 |
Augi | Upraveno: 2010-01-19 16:09:40
POROVNÁNÍ KROUŤÁKU


19.01.2010, 16:22 |
Augi Jo a auto má najeto 78tkm.

19.01.2010, 16:22 |
treid No koukam jsi se do toho pustil :) Jak se ma ? uz je audio in ? Jinak me prekvapilo 110kW pred tovarne je 103kW ne ?
To není zlý. Nějaké nepříznivé vedlejší účinky? =o)

19.01.2010, 16:26 |
Augi treid: S mým stylem jízdy se toho vůbec nebojím, protože 95% času jezdím na pohodu a jen občas chci mít větší výkonovou rezervu ;-) Auto zatím slouží, muzika přijde na řadu někdy duben/květen, teď není vůbec čas...

19.01.2010, 16:30 |
Augi Lucass: Za ty půl hodinu, co jsem s autem jel, tak ne :-) Ne, teď vážně, nic negativního neočekávám.
pěkná hodnota, taky mě dost překvatilo naměření +7kw proti udávanému výkonu.

19.01.2010, 16:45 |
Augi Dragster: On ani ten krouťák v základu není špatnej: 347 vs. 320

19.01.2010, 16:46 |
Pajk Graf vypadá dobře, palec! :)

19.01.2010, 17:05 |
treid i v zakladu tohle konkretni auto jezdilo hodne svizne ...
Augi: jo ten krouťák taky, to by mě zajímalo kolik asi má to moje 2.0 TDíčko, jestli tam bude 103kW a nebo víc??
ta krivka vypada jak nakreslena :-)
to odecita hodnoty jenom po 1000ot? co je to za brzdu?
jo ta křivka je trochu divná...
nismo: hele na to jakej ses odbornik na vsechno tak bys to mohl poznat ne? uz nahore je nadpis ze je to mereno ve statickem rezimu... v tomhle rezimu brzda brzdi zadanej pocet bodu, krivka se pak pospojujej mezi nima... rozdil mezi statickym a dynamickym merenim na prani vysvetlim:)
brzda je evidentne powertester od doc.Jarose .. mechanicky perfektni zalezitost, software co vim od ladicu ma svy mouchy a casto se ten Jarosuv mechanickej zaklad dovybavuje elektronikou a softem od Hrudky...
na te Jarosove brzde se dost parametru zadava jako konstanty, takze primo ciselna hodnota muze mit odchylku (proto tech 110kW v serii.. muze tam byt neco jinak, to ale vlstne na kazdy brzde)
jinak to brzdi hodne presne a rozdil pred a po je je tudiz OK...
+ staticke mereni ukaze veci co klasicky dyno neukaze, uz je to zarizeni co pouzivaj ladici a ne cislickovi kejkliri:)
assasin: tak to potom jo
tak hlavne ze je zmerenej narust, jestli koukam dobre - 17kW?

20.01.2010, 10:59 |
Augi Vlastah / Nismo: Ano, 17kW a 55Nm. Jak jsem psal nahoře, jde o civilní chip, žádná brutalita, žádnej nesmysl, prostě malé navýšení potenciálu motoru. Rozhodně bych si nekreslil nějaký křivky v "Malování", to rozhodně nemám zapotřebí.

20.01.2010, 11:05 |
Alííí Augi: :-DDDDDDDD Prej křivky v malování. :-DDDDD V Tuning Cupu už to frčí přes 2 sezony... :-P :-D

20.01.2010, 11:17 |
Augi Alíí: V Tuning Cupu možná, ale já to dělám pro sebe ;-)

20.01.2010, 21:35 |
tj Prosimte ten clovek co ti to odbrzdoval delal i ten chip? Umi i benzinove Turbomotory? Vypada to velmi seriozni praci a ja shanim nekoho kdo by se mi mrknul na Renaultacky 2.0 T ....

20.01.2010, 21:53 |
Augi tj: ne, brzda je kousek ode me v Brne a chip mi delal kluk, co dela jen koncern VW.

23.01.2010, 08:45 |
PAULI Hmm četl jsem pár testů a zrovna zhruba před rokem, kde chipovali v nějaké redakci taky O2 a tam vysvětlovali, že výrobce udává v TP nižší výkon, než je skutečný z důvodu budoucího napadanení kvůli výkonu.
Nevím, co je na tom pravdy, jen toho jsem pochytil z časopisu.:-))

23.01.2010, 08:48 |
PAULI Jinak chipování auta je super věc, doporučuju. Měl jsem asi 3tdi koncerny a vždy chip a maximální spokojenost. A změna výkonu vždy výrazná. :-)
tak kdyz uz jsme u tech cipu tak od kéoho nechat chipnout passata 74KW? nejake zkusenosti? urcite vim ze ne u ABC..

23.01.2010, 12:23 |
Rudi